Happy life

Det blev en riktigt jobbig inlinestur! För mig iaf, haha. Guuuud vad Linus kan ta kål på mig! But in a good way. Veckans hittills bästa träningspass. Kände mig helt död! Underbart ;D När vi åkte i en jobbig uppförsbacke kom jag rätt mycket efter dom andra så Linus vände och hjälpte mig. Puttade på lite. Känner mig lite dålig när Linus är så bra ;)

For hem och duschade och sedan for jag direkt vidare till efs där jag, Erika och Linus hade ansvar för serveringen. Och dom har diskmaskinen i Lillstrand nu, så jag handdiskade allt ;P

Har inga planer för resten av kvällen. Får se vad som händer helt enkelt! Det kan hända att jag far till Linus. Eller så är jag hemma och ser på VÄNNER. Wiihooo. Jag laddade hem (jag menar såklart att jag lånade av en kompis) första och andra säsongerna igår. Det var längesen jag såg dom första säsongerna. Har sett 7, 8, 9, 10 några varv. Men nu ska jag börja om på nytt! Amazing! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0