Hello darlings!

Har kommit hem från stan nu. Har varit där med världens bästa Jessika. Och jag åkte bil med henne för första gången! Hon tog körkortet för en vecka sedan. Hon var superduktig :)

Jag har köpt:
* Vit eltejp (vad jag ska använda den till får ni veta senare)
* Två somriga nagellack
* Hårfärg
* Sommarklänning (enkel aprikos grej att ha på stranden)
* Hårborttagningsmedel (för härligt lena sommarben, haha)
* Cigg (Jajaja, jag ska sluta nån gång ;P)

Ska äta middag nu och sen blir det en inlinestur med Linus och Emil. Det blir nice. Jag kommer att vara helt slut efteråt. Linus är bra på att pusha mig. Han är ju mycket snabbare och jag vill inte verka dålig ;) Men bra träning är det då!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Och jag var där med världens bästa Emma! :) <3

2010-05-19 @ 19:41:26
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0