Home again!

Nu r jag hemma igen! Jag var lite orolig imorse. Tänkte att flyget säkert skulle störta eller nå. Men vi tog oss hem levande!

Nu har jag packat upp typ hälften (hade inte med mig mycket, men orkade inte packa upp mer nu) och ätit middag. Ska cykla iväg till Linus på en stund.

Jag har knappt haft nån kontakt med omvärlden när jag har varit på Rhodos ;O Har ringt två samtal till Linus, skrivt sammanlagt kanske 40-50 sms (några till Linus varje dag, ett par till Christoffer och ett par till Jess. Och så ett till mormor också.). That's it! Känns lite hårt för mig som ofta pratar i telefon minst 5 gånger per dag. Men kan j vara bra att vänja av sig ;)

Lägger in bilder senare! Orkar inte nu ;P

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Sv; Hejsan! Förlåt för att jag inte svarat på din kommentar förens nu! Men som de stod i inlägget så är mitt liv som en jäkla berg -och dalbana. Ena stunden vill jag bara lägga mig ner och gråta sen andra stunden så skiner jag som en sol!



Skönt eller ja "skönt", nej men vet inte hur jag ska säga, men du förstår. Att någon mer har så ibland, visst de finns miljoner människor som får en svacka ibland, men att någon vågar stå för de är sällan!



Riktigt fin blogg du har!:)



Kram!

2010-05-16 @ 19:36:35
URL: http://itsmylifeandmyrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0