I look like a tant. Eller nå.

Idag har jag varit dålig på att uppdatera, men det beror på att jag har varit upptagen heeela dagen. Kan ju meddela att jag lät mamma klippa mitt hår idag eftersom det blev lite nött av all blondering. Det blev HEMSKT. N har jag kort, krulligt, orange hår. Awesome! Känns superhett. Verkligen.

Min fru kom hit vid fem och vi har varit och serverat fika och umgåtts med folk. Nu sitter vi här vid varsin dator och chillar :)

Jättefin bild på frugan! Hon lär döda mig om hon ser det här ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan RimR

Haha tack för din kommentar!

Svar: neej, nicolas har precis gift sig o fått tvilligar och skit haha snacka om svartsjuka xD ! HAHA

2010-05-02 @ 00:00:53
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/
Postat av: Malin

sv/ Haha, precis! vi hade oturen att få regn när vi hade det som roligast, och allt slutade med att alla stack .. :/ not so funny, menmen :)

Som sagt, dricker man lite så spelar ju inte lite regn någonroll , haha :)

2010-05-02 @ 00:31:45
URL: http://todayimbored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0