Just because everything is fine

Åh, vad jag är glad idag ;D Livet är rätt underbart! Det känns som att ALLT går bra nu. Så det är bara att hoppas att känslan sitter kvar några hundra år till ;)

Har inte uppdaterat något på hela dagen! Imorse när jag cyklade hem märkte jag hur underbart väder det var ute. Alltså blev det frukost ute i solen. Och så tittade jag lite på Vänner, målade naglarna och bara njööööt. Sen gick jag in och duschade och for till skolan.

Hade min allra sista engelskalektion idag! No more english for me ;) Inte för att jag har något emot engelska, men det är rätt skönt att slippa prov och sånt. Nu har jag fem lektioner kvar. Och det är bara MUSIK. Underbart ;D

Efter skolan for jag till gymmet och mosade mina axlar ;) Otrolig skönt!

N ska jag gå och kolla efter lite noter. Vi har nog kommit på vad vi ska sjunga på studenten! Och jag är rätt säker på att jag har noter till den nånstans. Och när jag är klar med det ska jag fixa något med eltejp. Ni får se sen vad det är, haha ;)

Hoppas att min positivitet inte blir för jobbig, haha. Jag är bara så GLAD! Life's great in all kind of ways! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0