Måndag

Hann inte skriva nåt imorse ör jag hade fullt upp. Var ute och åkte inlines, sen dusch, frukost och skolan. Blev liiiite stressigt, haha. Men det gick ju bra!

Klockan elva träffades jag och Linn på skolan för att öva på våran låt. Det gick då bättre och bättre iaf. Vi får hoppas att vi hinner träfas ett par gånger till och sjnga igenom innan studenten :)

Sen har jag hunnit ha en musiklektion och efter den for jag till Konsum och handlade lite bra-att-ha-grejer till resan. Typ sollotion, nässpray, halstabletter, osv. Det är bara 8 grader här just nu så ni kanske kan förstå att jag längtar till värmen ;)


Kommentarer
Postat av: seVilay Mina

Hej du har chansen att bli veckans blogg =)

2010-05-24 @ 17:28:40
URL: http://sisteerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0