Bodypump x2

Dubbelpass i bodypump - CHECK!

Det gick bra att köra bodypump i två timmar.
Kändes helt okej i koppen ändå! Första passet ökade jag lite i vikter, andra passet minskade jag lite. Det kändes rejält i rumpan under ben-låtarna. Har fortfarande lite träningsvärk sen fredagens benpass. Men det är ju bara gött när benen blir skakiga och man känner att man håller på att falla ihop. Då vet man att man har tagit i så mycket man orkar!

Idag var dessutom första gången jag körde de nya programmet. De hade release på ett nytt bodypump-pass fredagkväll och sedan dess har jag ju inte kört något pass. Kul med lite nya låtar och övningar! Känns som att det nya är liiite jobbigare. Framförallt biceps och triceps låtarna. Men det är ju bara bra! Det ska vara jobbigt!
 Man ska ta i, få upp pulsen ordentligt och svetten ska rinna. ;)





Nu är hela jag trött och slut. Får se hur det är med träningsvärken imorgon. Har inte bestämt vad jag ska träna de kommande dagarna, utan får utgå från hur kroppen känns. Men det blir braaa! Och på onsdag är det bodypump igen. Men bara ett pass. Och så 40 min spinning efter det. Blir nice!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0