Cause I'm stronger than yesterday

Nu är jag hemma!

Bodypumpen var lika underbar som vanligt. Jag ökade lite, men inte så mycket. Känner att jag kör på samma vikter nästa pass som troligtvis blir på söndag. Sedan är det ökning som gäller!

Har förresten träningsvärk i bröstmusklerna idag.
Och självklart var jag ju smart och ökade i bröstövningarna idag.
 Smart tänkt Emma, smart tänkt! Det kändes kan jag ju säga.



Dags att laga mat! Var ju borta över lunchen idag, och eftersom jag inte har några pengar tog jag med mig en macka med äggvitor på. Bra med protein! Men det håller jag inte mätt på länge.
 Jag är hungrig jämt ;)
 Så nu kokas det fullkornsris för fullt. Till det blir det kyckling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0