Dag 02 - Min första kärlek

Ska strax fara mot gymmet. Ska träna bröst idag - det gillas!

Men först tänkte jag göra bort "Dag 2" på bloggutmaningen:


Dag 02 - Min första kärlek.

Min allra första kärlek var barndomsvännen Erik Lennahl. Vi umgicks sen vi var riktigt små eftersom våra föräldrar känner varandra, osv. Var inte alls gammal när jag frågade honom om vi skulle gifta oss och han svarade: "Kanske när vi blir lite äldre..".

Dock lär ju inte det hända efter som han inte är min stora kärlek idag ;) Men vi är fortfarande vänner i alla fall. Men han bor i Stockholm nu och jag i Umeå, så vi träffas alldeles för sällan numera.

Här är en bild från i våras när jag var i Sthlm och hälsade på honom:





Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer
Postat av: rebecca

Var med i dagens blogg! :)

2010-11-30 @ 12:35:36
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 12:38:06
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0