Dagens träning

Idag körde jag BODYPUMP igen. Och guuud vad jag pumpar. Haha! Ökade vikter idag på biceps och bröst. Kändes bra! Man måste ju kunna ta ut sig så mycket att man knappt orkar en enda till ;)

Det gick snabbt på banken imorse, men eftersom jag inte visste hur lång tid det skulle ta så tog jag bilen ner till stan för att kunna hinna till IKSU i tid. Men eftersom det gick snabbare än jag trodde så kom jag till IKSU en halvtimme innan och hann träna tre benövningar och en ländryggs-övning mellan byta-om-tiden och plocka-fram grejer-till-bodypump-tiden. Kändes bra!


Knäböj är veeery nice för låren. Tar på rejält om man gör rätt! :)

Snart har jag lika mycket benmuskler som denna brud:





I helgen blir det mycket vila eftersom min älskling kommer hit. Kanske någon springtur någon dag. Men när vi träffas vill jag ju umgås med honom varje sekund, helst. Det gäller att ta vara på tiden! :)


Kommentarer
Postat av: lysette

tränar bjj - brasiliansk jiu jitsu :)

2010-11-04 @ 18:54:47
URL: http://lysettenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0