Dålig sömn

Usch vad jobbigt. Det var längesen jag sov så här dåligt! Har nog varit vaken mer inatt än jag har sovit. Legat och vridit och vänt mig. Och det värsta är att det inte finns någon anledning till det. Jag vet ju att det kan bli så om jag är nervös inför något jag ska göra dagen efter, men det var det ju inte. Kunde bara inte sova helt enkelt. Vaknade flera gånger och senaste gången jag vaknade var klockan sex och så sov jag ingenting tills larmet ringde åtta. Hmm..

Jaja, får göra det bästa av situationen! Ska börja dagen med havregrynsgröt och så hoppas jag att det hjälper mig att komma igång!


Kommentarer
Postat av: Linda

Heej :D Vet du att det kan ha med att det varit Fullmåne! Låter lite konstigt men nästan varje gång jag sovit dåligt och berättat för mamma så har hon sagt att det varit fullmåne den veckan :P Hur är de annars då?

2010-11-23 @ 17:36:36
URL: http://lindamooren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0