Färdigpluggat!

Har hunnit få ner hälften av de ord vi ska ha med i PM:et och har en massa mer att skriva! Måste bara komma på svagheter med Luleå, så att jag vet hur mycket det blir på den punkten innan jag kan skriva vidare på något annat. Någon som vet om Luleå har några svagheter?

Ska nog ringa till Luleå Turistbyrå på måndag och höra om de har några förslag.


Luleå

Nu ska jag laga middag så att det finns mat när mitt besök kommer. Kyckling och ris blir det! Och morotsstavar till det, för några andra grönsaker finns inte hemma!




Kommentarer
Postat av: ChristofferB

Det blåser ALLTID! Jag har hört att luleå är den 3:e sämst placerade staden när det gäller miljön ;P men jag vet inte om det är sant :P haha..

2010-11-12 @ 19:16:18
Postat av: Katarina

Tänkte också säga att det blåser (; Och mörker..

2010-11-13 @ 23:48:00
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0