Från MVG till G?

Eftermiddagen har bestått av pluggande. Plötsligt känns det som att det är jättemycket att plugga och att det är omöjligt att hinna lära sig allt. Men det ska nog gå bra..

Kommer ihåg på grundskolan när jag var ett "MVG-barn" som strävade efter högsta betyg hela tiden och blev missnöjd om jag fick VG. Saker har ändrats med åren kan jag ju säga. Under gymnasiet fick jag fler VG än MVG och var nöjd med det. Nu pluggar jag mer än någonsin med mål att få godkänt. Det är med andra ord mycket högre press nu än vad jag nånsin har utsatts för under min skoltid. Men jag gör så gott jag kan och så får vi se var det leder!



Har läst drygt halva den här boken nu. Lite mer att läsa då med andra ord!

Men det ska jag fixa! Har gjort upp mål på hur mycket jag ska läsa varje dag och då får jag helt enkelt se till att hinna det!


Kommentarer
Postat av: Lina

2010-11-15 @ 19:38:01
Postat av: Lina

Tar du med Dio då du kommer hem??????????????????????????????????????????????????

2010-11-15 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0