Fredag förmiddag

Känner mig lite piggare nu. Man klarar sig rätt bra på lite sömn när man väl kommer igång!

Hade föreläsning imorse och passade på att gå och kolla resultatet till tentan som har kommit upp. Ingen hade fått VG på den här tentan, så det visar ju att den helt klart var svårare än den förra. Jag var dock bara två poäng ifrån, vilket var typ topp tre av alla. Så jag är rätt nöjd ändå ;)

Sedan BODYPUMP! Tränade med Helena, Sofia, Magdalena och Linnea idag. Superkul! GJorde några ökningar också. Haha, jag gör verkligen ökningar varje bodypump-pass, och det gillas!

Nu har jag ätit lunch och ska städa och plugga innan jag får besök. Lika bra att sätta gång direkt då så att man får något gjort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0