Fredagkväll

Hade en trevlig kväll hos Helena. Massa nytt folk! Pratade bland annat med några killar som läste biomedecin (?). Kul att träffa folk utanför turismprogrammet och samhällsplanerarna ibland!

Dock blev det en tidig kväll för mig. Har inte råd att gå ut. Eller jaa, pengar har jag ju, men jag känner att det finns viktigare saker att lägga dem på - som julklappar!

Och så ska jag upp tiiiiidigt imorgon och tvätta. Känner peppen! Haha. Men jag har inga rena sockar (förutom såna där korta som slutar vid fotleden) och så är det en massa annat som behöver tvättas. Så jag ska väl sova på ett tag så att jag orkar upp imorgon. Tvätta, städa, julpynta och plugga står på morgondagens schema.

 Ingen träning imorgon eftersom det är denna veckas vilodag.



Jag saknar min älskling, även om jag var väldigt sur på honom inatt (i drömmen), haha. Det kan hända att han kan komma hit nästa vecka. När han sa det blev jag så glad att jag nästan började gråta. Klarar inte att vara ifrån honom i tre och en halv vecka. Även om det "bara" är 19 dagar kvar av den perioden nu så känns det väääldigt jobbigt. Behöver honom här. Behöver kramar, närhet och kärlek.


Alltid vi, älskling. Alltid vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0