Plugg at föräldrarnas place

Sitter hemma hos mina föräldrar och pluggar.

Nu har jag tagit en kort paus för kaffe. Trött och seg efter gårdagen, så kaffe behövs!

Jag kan nästan LÄNGTA efter att plugga efter två dagars plugguppehåll. Inte för att jag tycker att själva pluggandet är roligt, utan för att jag känner mig stressad när jag vet hur mycket jag har att lära mig och jag känner mig lugn när jag har lyckats lära mig något. Ett steg närmare målet liksom.

Så det jag längtar efter är väl egentligen den där sköna känslan av att man har lärt sig något och känner sig säker på det, och därmed slipper stressa upp sig över det.








Min stora sköna Megadeth-tröja är på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0