Sprängfull

Dagens middag: Pasta och köttäfrssås. Och jag lyckades till och med få till köttfärsåsen bra den här gången ;) Känns dock som att jag har ätit alldeles för mycket, haha. Magen känns sprängfull! Men så länge den inte sprängs på riktigt - who cares? ;D


Strax ska jag och Anna iväg på körövning! Kommer bli superkul! Vi ska sjunga julsånger. Underbart! Längtar verkligen till julen. Inte bara för att det är jul, utan för att jag kan vara i Älvsbyn från 15 dec till 10 jan med min daaaarling!



Kommentarer
Postat av: |Alice|

snygg header ;)

2010-11-03 @ 17:47:19
URL: http://anilden.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hallå där!

Vill du synas med bild & länk i min meny under en vecka?

Då ska du kika in på min blogg och anmäla dig i min lilla tävling.

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar och hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2010-11-03 @ 19:43:13
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0