Torsdagkväll

Nu slutar jag plugga för idag. Eller jag slutade för ett litet tag sedan när älsklingen ringde.

Ska se ett par avsnitt av världens bästa serie och sedan sova.



Imorgon har jag inte så mycket planer. Ska träna på gymmet och sedan blir det Aqua 2 med Jennie.
19.00 ska jag på fest hos Helena.
Dock väldigt nyktert för min del eftersom jag måste ta mig hem på kvällen.

För övrigt finns inga planer! Bara plugga plugga plugga! Men jag känner mig liiite mindre stressad nu. Stressen kommer och går!


Pluggsällskap har jag då ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är julen här! Åh vad jag längtar...

Och jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort i julklapp :)

2010-11-26 @ 08:41:17
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är på säsong 8, avsnitt 10 :D Det är faktiskt riktigt bra! Tack för att du fick mig att se det, haha! ;)

2010-11-28 @ 12:45:53
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0