Veckans träning




Veckans träning:

Måndag:
Gym: Axlar
Kondition: 20 min löpband

Tisdag:
VILA
(Promenad ca 30 min)

Onsdag:
Core
Bodypump

Torsdag:
Gym: Bic/tric

Fredag:
Bodypump

Lördag:
VILA
(Promenad ca 20 min)

Söndag:
Powerwalk 2 tim


Så har jag tränat den här veckan. Lite mer vila än under mina optimala träningsveckor pga diverse förkylningssymptom. Men jag tycker att jag har kämpat på rätt bra ändå!

Efter en vecka med mycket vila är jag taggad att köra igång nästa vecka. Full av ny träningsenergi!

Dock kommer även nästa vecka att bli lite lidande eftersom jag kommer att spendera torsdag-söndag i Älvsbyn och mitt gymkort där har gått ut. Så vi får se vad vi kan hitta på för träning under nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0