You'll never be alone

Dagens träningspass blev superbra! Biceps och triceps tränades. Mest triceps. Börjar dock känna av att jag har ont i halsen. Och innan jag for iväg och tränade fick jag akut ont i huvudet. Men några multivitaminer och en alvedon gjorde susen! Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Har ju hållit mig frisk nu hela hösten och är inte sugen på en förkylning. Vill ju kunna träna ;)



Efter dagens träning drog jag och Anna iväg till Maxi och handlade. Jag köpte en massa gott! Och så mat till katten, säkringar (proppar), kylskåpsmagneter och sånt. Känns som att jag klarar mig ett tag nu!  :)


Lite av frukten som köptes idag! Har mer i en skål på vardagsrumsbordet. Älska frukt!



Ska fortsätta plugga en stund nu innan jag ska laga middag. Känns som att lite kaffe skulle sitta fint nu också! Tycker att man blir så trött när det är mörkt ute...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0