Bra start på dagen!

Mitt internet är väääldigt segt nu. Undrar varför. Jag laddar ju inte hem nåt eller så.

Aja, jag har iaf lyckats läsa ett kapitel i transport-boken. Ca 40 sidor. Nu har jag mindre än 100 sidor kvar i boken och det kommer ju att gå snabbt! Men det ska göras senare.

Klockan sju ska jag träna med Chrsitoffer på Nautilus. Shit vad det var längesen jag tränade där! Får se vad det blir för muskelgrupper nu då. Och det där med vilodag - det tar jag någon annan gång istället! :)

Här får ni en glad bild på mig och Chris från studentflaket: 




Nu känns det som att dagens andra kaffekopp bör intas!


Bild: google


Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Vill du ha en ny design? :) spana in min blogg så får du se vad jag har att erbjuda!



xoxo, Ida

2010-10-14 @ 16:12:21
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0