Dålig sömn - bra dag?

Har sovit jättedåligt inatt. Typ vaknat en gång i kvarten. Jag är van vid att vakna minst fem gånger per natt, för det gör jag alltid. Men nu har vaknat minst 20 gånger. Orkade med andra ord inte gå upp klockan sju utan ställde om den till halv åtta.

Det kommer att bli en lång dag nu! Ska strax iväg mot stan för att träffa Linus i 20 hela minuter ;P Sedan blir det nog att riva av ett supersnabbt gympass, 30 min träning borde jag iaf hinna :)

Klockan tolv ska jag träffa Elin och kolla igenom det sista. Klockan ett är det mässa och den slutar vid fem och då måste jag fara och handla och tanka.

Så kommer min dag att se ut!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var gärna med i min veckans blogg tävling, där du vinner en länkning såklart plus en bloggsvar inbjudan! :)



En blogg om sex, kärlek, tanka och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :) ♥

2010-10-29 @ 14:59:43
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0