DIO, var är du?

Nepp, fortfarande ingen katt. Har sagt till dom som bor här att katten är borta, så dom håller också utkik. Dom är ju vana vid katter och säger att han säker bara vidgar sina vyer lite. Men hallå, han har ju varit borta i några timmar nu! Matte blir orolig på riktigt!

Aja, finns inte mycket jag kan göra. Har varit runt och sökt honom flera gånger och kollar ut genom fönstrena hela tiden. Öppnar även ytterdörren typ varannan minut för då brukar han dyka upp. Nu är det bara att hoppas! Känns som att jag sover på soffan inatt för att vara närmare dörren och kunna höra om han dyker upp och mjauar.

Imorgon ska jag till Älvsbyn. Tänk om han inte har dykt upp innan jag ska fara? Vad gör jag då?





Världens finaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0