Effektiv dag

Nu har jag storstädat här! Dammsugit, dammtorkat, renbäddat, plockat undan en massa grejer städat toaletten och allt möjligt. Kan inte komma på något jag har glömt! :)

Nu lagar jag mat. Tänkte ju köra på kycklingsallad, men kom på att jag hade potatis som behövde ätas upp. Så nu blir det istället pesto-kyckling, klyftpotatis och en massa sallad till det! Underbart!

Känns som att det här har varit en duktig dag. Har pluggat, städat, promenerat, lagat ordentlig mat, ska träna och sen ska jag bara ta hand om mig själv. Typ måla naglarna, köra nån ansiktsmask och sånt.

Söndagar brukar ju vara dagar då man mest gör ingenting, men nu har jag verkligen utnyttjat dagen till fullo! Det känns bra! :)

Till maten ska jag dricka en sån här:


Loka Krusbär Päron. En solklar favorit när det gäller loka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0