Effektivt!

Det känns som att det här har varit en effektiv dag!

Allt detta har jag hunnit med:

* Dammsugit
* Betalat räkningar
* Föreläsning
* Resebyrån
* Köpt grejer till att sätta upp speglarna
* Bokat tatueringstid
* Fått nummer till en körledare för en ungdomskör


Och säkert lite mer också, som jag inte kommer ihåg nu! Hur som heslt så håller jag på att göra en sen och rätt kass lunch nu - nudlar. Men jag inte så mycket annat hemma. Men jag är lite stolt över att det är andra eller tredje gången jag äter nudlar på två månader med tanke på att jag är student ;)

Resten av dagen ska jag göra detta:

* Sätta upp speglarna
* Plugga
* Träna


Kommentarer
Postat av: Lina (din lillsyrra)

Ska du göra en ny tatuering det står ju bokat tatueringstid svara gärna snabbt + När kommer du hem??!

2010-10-20 @ 17:56:57
URL: http://linamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0