Godmorgon världen!

Har inte haft tid att skriva något i helgen. For som sagt till Älvsbyn i fredags och var där i mindre än ett dygn, men ca 20 timmar med min älsklingär bättre än inga timmar alls!

Igår gick min buss kvart i tolv och jag var hemma vid halv fem. Eller jag var egentligen inte hemma förrän halv tre inatt, men jag var i Umeå halv fem. For direkt till Therese och sedan vidare till Krogen krogen för sittning! Det var grymt kul! Vi fick supergod middag och panacotta till efterätt. Det var bordsplaceringar och på en sidan av mig satt tre kineser, så jag fick öva på min engelska genom att översätta en del grejer när dom frågade vad folk sa osv. Dom var supersöta!

Efter middagen gick vi till karaokeavdelningen. Så grymt kul! Där det finns karaoke, där trivs jag! Sjöng en låt själv, två låtar med Felicia och Sara, en låt med Anna, en låt med Anna och hon som höll i karaoken och till sist sjöng jag och Mattias Fortunate son med Creedence! Om jag kommer ihåg rätt alltså. Så sjukt kul! Och jag hade ingen scenskräck alls, vilket jag i vanliga fall alltid har. Nu kunde jag släppa lös ordentligt, hehe!

När dom stängde klockan två tog jag en taxi hem. Kändes lite läskigt eftersom jag ALDRIG har åkt taxi själv.. Och jag har sett alldeles för många filmer där tjejer blir kidnappade av taxichafförer, osv. Men det var ju inga problem! och nu vet jag att det kostar 211 kronor att åka hem till mig, och det var ju inte så farligt :)

Aja, nu ska jag fortsätta se på gamla serier. Typ That 70's show. Och ligga i sängen ungefär heeela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0