Gonatt!

Imorgon måste jag städa kattlådan. Gjorde det för ett par dagar sedan, men nu luktar det igen. Så då har jag något roligt att göra imorgon ;P

Nu är jag bara fruktansvärt trött och ska börja göra kväll. Imorgon väntar en ny dag med ny energi! Ingenting speciellt planerat, förutom träning och plugg då. Men inga föreläsningar eller nåt. Känns både skönt och lite tråkigt. Det är ju nämligen rätt nice att vara i skolan och träffa alla!




Jag undrar varför Dio alltid ska sova på dagarna när jag är vaken och alltid springa omkring på nätterna när jag vill sova?!? Min lägenhet är ju inte världens största direkt, så jag hör allt han gör om nätterna. Springer omkring, äter (ja, jag hör till och med när han tuggar trots att hans mat finns i köket), klöser på dörrkarmen till toan. Jaa, allt sånt som han roar sig med om nätterna.


Kommentarer
Postat av: ange

allt bra? :)

2010-11-01 @ 04:40:26
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0