HEMMA!

Nu är jag hemma! Dvs i Umeå! Det känns så mysigt och det känns så bra. Alltid svårt kvällen innan jag ska lämna Älvsbyn, men när jag väl kommer hit känns det underbart! My own place :)

(Dock lär jag väl sakna min älskling en massa ikväll när jag inser hur ensam jag är, och då kommer jag troligtvis gå omkring i hans t-shirt och kalsonger, men det är ju en annan sak!)





Har inte sovit mycket inatt. Vi gick och la oss vid tolv och somnade nog inte förrän vid ett. Klockan fem vaknade älsklingen för att fara till jobbet, och självklart vaknade jag också då. Sen halvsov jag lite till halv åtta när mitt larm ringde :)

Färden hem gick bättre än förväntat! Tog bara tre timmar och tio minuter, trots en massa omständigheter (som kramp i höger ben så jag fick ha vänstern på gasen ibland, jag såg ingenting eftersom jag hade hamnat bakom en lastbil och fick jättemycket smuts på rutan och spolarvätskan funkar inte. Tror det är själva sprutgrejen som inte funkar, för spolarvätsa finns. Till slut blev jag så less att jag körde in på en parkeringsficka och spottade på rutan och torkade med papper för att få bort lite lera ;) Men jag tog mig hem iaf!)

Nu har jag haft en föreläsning och sedan for jag till Maxi och handlade lite ätbart. Kom på att min kyl är rätt tom nämligen ;)

Och så har jag packat upp en massa grejer och småfixat lite här i lägenheten. Nu är det dags att inta något av det ätbara jag inhandlade nyss, sen blir det en pluggkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0