Hungrig!

Det blev inge afro för mig idag. Vi slutade nämligen föreläsningen två timmar tidigare än det stod på schemat, och jag orkade ju inte vänta i två och en halv timme på att få träna, så jag körde lite vanlig styrketräning på gymmet istället. Så gott det gick. Har grymt ont i min högra axel, vilket är gooode begränsande så man får helt enkelt köra övningar som inte är alltför ansträngande för axlarna. Och så 15 (eller var det 20?) min crosstraining efter styrkan.

Nu ska jag äta! Sjuuuuuuukt hungrig! Eftersom jag for tolv när jag nyss hade ätit frukost blev det bara en morot till "lunch" så nu ropas magen efter mat och hjärnan efter energi för att orka skriva PM och statistik och grejer!

PUSS!



Såna här har jag tagit upp från frysen nu. Blir gott till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0