Ingen Dio syns till

Dio har itne kommit tillbaka än. Han har varit borta i mer än 15 timmar nu, men alla säger att katter kan vara borta i ett par dygn och sedan komma tillbaka, så vi får väl hoppas det. Dock kommer jag nog att få fara till Älvsbyn utan katt, men hyresvärdarna håller utkik och tar hand om honom om han dyker upp medan jag är borta.

Har varit ute och ropat på honom nu. Har sökt överallt: alla garage, verkstaden, stallet, lagårn. Det kan ju hända att ligger nånstans där ändå. I höet där det är varmt. Och då lär han ju dyka upp snart!

Inatt drömde jag flera gånger att han kom tillbaka och jagtrodde att det var på riktigt, men icke. Han är inte här.

Aja, finns inte mycket mer jag kna göra åt det nu. Bara vänta och hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0