Lax och potatis

Nu har jag läst ett kapitel i boken och väntar på att maten ska bli klar. Jag har lax och potatis på gång i ugnen. Det ska bli SÅ GOTT! Har varit sugen på det hela veckan. Synd bara att jag inte har någon citron till. Inte ens pressad citron på flaska eller citronpeppar. Men det ska inhandlas! Tror att jag ska fara och handla efter dagens träning. Behöver grönsaker och lite annat smått och gott. Den där kycklingen som dom visar på reklamen funderar jag också på att köpa. Så man slipper sitta och rensa. För det tycker jag är rätt äckligt, haha.

Klockan fyra har jag Aqua 2. Den här gången helt själv eftersom Jennie är förkyld och Jennifer är i Finland. Men det ska säkert gå bra det med!

Tror det blir en lugn kväll sen. Jag hatar egentligen att vara själv på kvällarna; och framförallt på helgerna. Men jag är inte alls sugen på att festa ikväll, vilket alla verkar ha planer på. Så jag får väl försöka roa mig själv om ingen får för sig att vara nykter och umgås med mig.

Nu tycker jag att min mat ska vara klar. Är hungrig! Och det luktar underbart! :) Får väl äta resten av körsbärstomaterna som jag har i kylen tills vidare!



Efter maten blir det Aqua 2. Superroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0