Min lördag

Jag höll på att skriva "Godmorgon" som rubrik eftersom det är första gången jag sitter här och skriver idag. Blev ju ett litet mobilinlägg tidigare bara.

Vi var en sväng till Sunderby sjukhus och hälsade på Kjell som har inflammation i benet. Jobbigt! Och han missar alla sina spelningar nu också. Det är ju inge kul!

Nu är mamma här så jag har surrat lite med henne. Var några veckor sedan jag träffade henne nu! Blir ju itne så ofta när hon bor i Östersund och jag i Umeå.

Ska försöka plugga en stund nu. Linus är å ser på fotboll hos Mange nu, så jag har ett par timmar på mig att plugga innan jag får mysa med honom igen. För fotboll..? Nej, då pluggar jag hellre!



Ett par bilder från igår på de som vågade vara med och inte gömde sig för kameran ;)




Det var jag, Linnea, Johanna, Josefina, Jessika och Wille som var hos Christoffer igår och vi hade superroligt! Satt och pratade hela kvällen. En massa skvaller blev det! ;)

Kommentarer
Postat av: eantonia

hihi skvaller är aldrig fel ;)

2010-10-16 @ 19:06:31
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0