Min onsdag

Okej, så vad har hänt idag då? Lite smått och blandat..

Började dagen med spinning på IKSU. Hade packat typ hela bilen med grejer innan jag for eftersom jag skulle fara direkt mot Älvsbyn efter dagens föreläsning. Men tror ni inte att jag glömde min handduk?!? Men jag blev ju tvungen att duscha ändå för svetten bara rann. Så jag fick köra på pappershandukar och hårfön (y). Synd att det var just idag jag tränade utan Jennie eller Helena. Kan ju inte fråga en främling om att få låna en handduk direkt ;)

Sen innan föreläsningen fick jag höra av några snygga classmates att tentaresultaten hade kommit upp. Jag har varit så fruktansvärt orolig och var nästan inställd på att kugga eftersom jag inte alls kunde en av de viktigaste frågorna. Men å andra sidan så kunde ingen annan i klassen den heller. Men jag klarade det. Och jag fick VG! *Happy*

Efter föreläsningen drog jag direkt vidare mot Piteå och hem till frugan som bjöd på middag; kyckling och ris. Supergott! Sedan for vi till Nodo och drack kaffe och halv åtta var jag i Öjebyn och hämtade upp min älskling.

Nu befinner jag mig hos pappa och Lina. På en timme ska jag hem till min älskade älskade älskade Linus för då komemr han hem från hockeyn.

Sådär! Nu är ni uppdaterade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0