Min tisdag

Sådär! Middagen ligger i magen och jag är lite piggare!

Har varit en rätt lång dag idag. For hemifrån halv tio och kom inte tillbaka förrän sex. Och vad har jag gjort då?

Först satt jag med Elin i biblioteket och förberedde inför redovisningen på fredag. Vi gjorde en broschyr som jag hoppas blir bra. Ser helt okej ut nu, men vi måste kunna skriva ut den i färg och så. Så vissa problem återstår.

Här är våran fina framsida som är vriden just nu, men det är för att vi skulle ha den så i utskriften och jag orkade inte ändra nu.


Sedan föreläsning i två timmar (mellan ett och tre) och efter det bar det av till gymmet för lite vattengympa med Jennie.

Kan ju även meddela att jag har en sån enorm träningsvärk i framsida lår efter gårdagens träning. Mina triceps är också lite möra. Men det är rätt nice ändå. SKönt att få ett kvitto på att man har tränat ;)

När jag kom hem blev Dio glad. Verkar som att någon har saknat mig! Skönt att ha någon här när man kommer hem och slippa komma hem till en tom lägenhet varenda dag.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej !

Hoppas du har haft en bra dag :]

2010-10-26 @ 19:30:01
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: Erika

alltså såg ditt sms, men glömde svara! kan kolla om vi har nå bilder, men det blir nog först forsdag kväll för har inte tid nu och ska bort imorrn ;P när måste du ha dom? :)

2010-10-26 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0