Onsdagkväll

Har blivit klar med dagens pluggande and it feels goooood! Känns som att jag har någorlunda koll inför tentan som inte är förrän torsdag nästa vecka. Så jag hinner lära mig en massa mer också! Nice nice!

Nu har jag laddat hem Sällskapsresan. Hehe, ska man jobba med turism så är det bra att ha lite kol på hur det var på 70 och 80-talet också. Förena nytta med nöje liksom!


Dio tycker om mjölk :)

Min mobilkamera är rätt fucked-up egentligen. Borde skaffa en digitalkamera. Men det tar vi inte än för jag mer än tillräckligt med utgifter den här månaden! Idag beställde jag böckerna inför kursen som börjar 6 nov och det gick på 1000 kr. Och imorgon kommer jag få lägga ut 4000, varav 2000 är till hyran. Gaaah. Jag får leva på luft för jag kommer inte ha råd med mat i slutet av den här månaden!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Lagergren

Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D

Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

2010-10-27 @ 22:22:55
URL: http://charlottelagergren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0