Planer för dagen

Godmorgon! Kunde inte alls sova igår, utan låg vaken ett par timmar i sängen och tänkte på allt möjligt. Känns som att det börjar bli en dålig vana nu att inte kunna somna på kvällarna. Önskar att min älskling var här. Mycket lättare att sova då!

Idag är planerna följande;

* Aqua 2 med Jennie
* Ersboda - shoppa kattgrejer på Rusta och djuraffären, mat på coop.
* PLUGGA!

Ska se om jag kan få ha min lilla katt här ikväll, eller om han saknar sin mamma för mycket då! Och så funderar jag på kattnamn. Är rätt inne på Dio. För liksom Dio var ju sjukt bra när han levde och nu kan mina nya Dio bli minst lika bra! Eller han lär väl inte göra plattor, men han kan vara bra på ett annat sätt! Och så är det ju enkelt att ropa å så :)

Aja, lite plugg nu innan jag ska träffa Jennie kvart över elva! :)


Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0