PM och transporter

Nu är jag nästan klar med mitt PM med all denna statistik, diagram och förklaringar till varför det ser ut som det gör. Men jag vågar inte skriva mer nu. Vi får ha max 1000 ord och jag är uppe i 928 och vet inte riktigt vad som räknas in i antal ord.. Inledning och metod har jag skrivit, samt en kortare sammanfattning/analys. Men jag vill analysera mer, men då kan jag inte ha någon innehållsförteckning.. Ifall den ska räknas in i de 1000 orden alltså.. Måste fråga Roger på måndag!

Nu blir det lite läsande om olika transporter. Land- och sjötransporter närmare bestämt.. Kommer inte ihåg hur många kapitel det var, så jag läser på så länge jag orkar! (y)


Bild: Google

En mycket svår fråga till alla läsare: Är detta en land- eller sjötransport?

(Skoja bara, ni behöver inte svara på det ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0