Så här såg det ut när jag vaknade imose:







Shit! Nog känns det att man är uppe i Älvsbyn nog ;) Snön har redan lagt sig. Lite jobbigt tycker jag, eftersom jag hade planerat att fara ut och springa lite. Och jag vet att det går att springa ändå, men jag är en sån som aldrig springer när det är snö eftersom jag är alldeles för rädd för att halka. Yeees, så töntig är jag! ;) Men kroppen kan behöva lite vila nu :)

Det var så MYSIGT att sova med min älskling. Ni anar inte hur mycket jag har saknat att sova på hans arm medan han håller om mig.

Nu ska jag äta upp min otroligt sena havregryns-frukost. Har legat och dragit mig i sängen alldeles för länge, haha. Sedan ska lite plugg göras bort! Inte mycket jag behöver göra i helgen. Bara läsa tre kapitel och skriva av lite anteckningar till datorn. Skönt!

Aja, ha en bra dag nu allihopa, så hörs vi sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0