Yamaha

Sitter och kollar på fina gitarrer och pianon på blocket. Åååh, vad jag är sugen på något nytt! Vill ha en halvakustisk gitarr. Och en flygel skulle vara nice! Men då måste man ha pengar. Och jag är student. Hmm. Inte bra kombination!

Men man kan ju drömma!



En sån här vill jag ha! Den är sååå fin!

Mitt elpiano är ju bra på sitt sätt. Man kan höja och sänka volymen, koppla in mikrofon, få det att låta som en saxofon, men let's face it; det är inte speciellt bra ljud. Det är inte äkta pianoljud. Men en fördel med elpiano är ju att man slipper stämma det..

Aja, hur som helst så vill jag ha en fin, vacker flygel när jag flyttar till hus. Och det vill Linus också. Så vi får se om vi skaffar det! Dock ligger ju det en bra bit in i framtiden eftersom jag är fast här i tre år.. Men men! Nån gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0