En massa pluggande!

Damn. Jag är dålig på att blogga. Men jag har varit upptagen typ all the time! Igår grillade jag med några från klassen + några tvåor. Idag har jag pluggat hela dagen. Shiiit. Hur mycket som heslt ju! Men det känns bättre nu än det gjorde imorse, så jag antar att det bara är att satsa på att pluggapluggaplugga till huvudet sprängs. Typ. Men nu är det färdigpluggat för idag! Har dock ställt larmet på tiiiiidigt imorgon för att stiga upp och plugga. När man väl tar tag i det är det inte så jobbigt. Har suttit från elva-halv tolv (och hade föreläsning kvart över åtta till tio) någon gång idag och för typ en kvart sedan fick jag nog och tar resten imorgon.

Imorgon ska jag renskriva de elva sidorna jag skrev från dagens föreläsning (skrivkramp imorse!). Det går ju så fort att jag ser knappt vad jag har skrivit eftersom det gäller att vara vääääldans snabb för att hinna och då ser det inte fint ut ;) Ska dessutom översätta allt till svenska. Vi har ju föreläsningar och literatur på engelska, men jag tycker att det är lättare att plugga in när det är på svenska. Så det ska fixas!

Sen har jag en föreläsning ett till tre och halv sju blir det lite bollsporter med klassen! Blir nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0