Havanna

Sådär! Färdigpluggat, har promenerat (dock bara kring 45 minuter, men bättre än inget!) och ätit lite kvällsfika i form av te, en macka med frön på som jag köpte idag (MUMS!) och en liten skål med jordgubbar. Om jag skulle säga vad som är mitt favoritsnacks så skulle jag välja jordgubbar! Haha, jag låter som ett hälsofreak nu, men believe me, I'm not!

Jag har bestämt vart jag vill jobba i framtiden! Kolla här:







Alla bilderna är från stränder på öar vid Karibiska havet! Ååååååh, jag vill dit NU! Nån som vill följa på en liten semester? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag kan tänka mig att följa vääääldigt gärna kom Emma så åker vi!!!

2010-10-02 @ 16:23:04
URL: http://linamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0