Hej och hå! (Jag är på bra på att komma på rubriker)

Inatt drömde jag mardrömmar och sov inte så bra. Scaary. Men jag var ändå duktig och gick upp åtta. Pluggade lite innan skolan för att kunna ge Sara boken på föreläsningen (vi delar på en bok eftersom det är så fruktansvärt dyrt med all denna litteratur). är klar med halva den boken nu och för fixa resten nästa vecka. Sen har jag läst igenom och översatt det viktigaste från ett kapitel i den andra boken. Den sista boken har jag nästan läst ut. Två kapitel kvar bara. Men den är så dryyyg. Och uppenbar. Så vi får se om jag orkar med det.

Okej, nog om pluggandet nu! Efter förläsningen idag var vi ett gäng som cyklade ner till stan för lite middag. Det var nice! Sedan gick vi till röstlokalen, men jag ska rösta på söndag i Älvsbyn eftersom jag är skriven där och ändå kommer att vara där i helgen. Och varför ska jag hem då? Joo, två anledningar:

1. På fredag är min och Linus tvåårsdag! <3
2. Min lillflicka fyller tio år idag så jag ska fira henne också! <3

Sen tillbaka för två föreläsningar på måndagen och sen är jag ledig resten av veckan och ska till Älvsbyn någon gång i mitten av veckan igen. Ska nog stanna här och plugga ett par dagar först, för det blir nog svårare när jag är i Älvsbyn och vill träffa allt och alla där.

Nu saknar jag min älskling massor! Åååååh. Men bara tre dagar kvar innan vi träffas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0