Home again!

Idag har jag röstat. Röstade på tre olika partier i de olika valen (kommun, landsting, land). Haha, men det känns ändå rätt bra. Kan ingenting om politik egentligen, men jag kände typ "Det här blir bra!". Och jag dissade såklart socialdemokraterna i kommunvalet. Stänger man ner musikskolan kan man DÖÖÖÖ!

Sen hade jag en trevlig bilfärd hem tillsammans med Ida och Elin. Trevligt med sällskap! Men jag måste säga att jag ser fram emot att åka buss upp och ner. Man slipper tänka och man kan plugga samtidigt ;)

Ska nog strax sova. Måste vara pigg imorgon så jag orkar sitta och antecka allt som sägs under fyra timmar (y).



Jag saknar pojken min! Och det var ändå mindre än sex timmar sen vi träffades. Men på torsdag får vi träffas igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0