Kväll

Jahapp, nu är jag här igen och tröttar ut er med ett till inlägg ;) Sen jag skrev sist, vilket var ca 2 timmar sedan har jag hunnit diska, betala räkningar och prata i telefon med min älskling som jag saknar så fruktansvärt mycket att jag försökte övertala honom till att komma hit imorgon om jag betalar resan ner, men inte upp för han ska stanna med mig här föralltid, hehe! Men det gick ju inte så bra eftersom han har planer imorgon och ska till Moskosel i helgen och börjar nytt jobb på måndag. Och jag är också lite upptagen egentligen. Tenta och sittning och sånt. Men min älskling kommer iaf hit på en vecka och fyra dagar! Men det är ju en och en halv evighet!

Jaja, nu ska jag se om det finns något roligt idol-avsnitt på Tv4play att avsluta kvällen med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0