Meningslöst

Känner hur kul jag har nu! Verkligen! Så jag kollade runt på lite bloggar och hittade en meningslös lista. Längesen jag fyllde i en sån, så why not?

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nää, faktiskt inte!
Vilket är ditt favoritband/artist? - Svårt! Dio kanske :)
Vad gillar du för musik? - Bra musik!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Japp
Har du fler än 3 jeans? - Japp
Har du fler än 5 tröjor? - Japp

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - För det mesta!
Använder du wax? - Nix
Använder du ögonskugga? - Nån gång per månad kan det hända..
Använder du kajal? - Till fest
Använder du hårspray? - Inte ofta
Använder du volymspray? - Nej 
Andänder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Japp
Använder du skinspray? - Vad är det?
Använder du parfym? - Ibland
Använder du läppglans/läppstift? - Nää
Använder du brunkräm? - Nää
Använder du rouge? -  Nää
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på hur dålig hårdag jag har ;P
plattar/lockar du håret varje dag? - Nää, skulle aldrig orka!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?  - Nää?

(Känner hur mycket jag bryr mig om mitt utssende ^^)

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Jaaa
Har du kysst någon ? - Näää? Ehm. Förmodligen!
Har du ett förhållande? - Japp
Är du romantisk? - Det händer :)
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? - Svårt att definiera.. Liksom hur seriöst det ska vara för att räknas ;)
Hur länge höll det?  - Kommer inte ihåg :P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  Haha, men alltid!



Okej, så fruktansvärt meningslöst! Nu ska jag gå och göra något vettigare! Vill spela piano, men har ju det hemma hos mig så det går inte så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0