Sista dagen här

Hade en mysig kväll med min älskling igår. Jag försökte plugga så mycket som möjligt medan han såg på fotbollen. VIlket var från fyra till nio eftersom det var två matcher ;) Så jag har hunnit litegrann, men har en enorm pluggstress och panik över att det är så MYCKET att kunna. Men det ska väl gå på något sätt?

Nu är jag hemma hos mina föräldrar. Haha, har bara varit här 2-3 timmar sammanlagt i helgen. Har varit mest i mitt tredje hem; hos Linus. Känns ju bra att ha tre hem, haha. Jag vet inte riktigt var jag hör hemma egentligen ;) Umeå, föräldrarna eller Linus? Hmmmm.

Nu har jag ätit frukost och sitter här med en kaffekopp. Ska strax hoppa in i duschen och försöka bli lite fräschare. Sedan blir det plugg så länge jag hinner och klokcan fyra kommer släkten hit och ska fira Lina som fyllde år i tisdags. Hon har förresten fått en kanin. Det kanske jag har glömt att nämna? :)

Vid sex bär det av mot Piteå för att plocka upp Ida och Elin och sedan vidare ner till Umeå. Jag ska få ha mammas bil nere i Umeå medan hon är i Östersund eftersom jag behöver den mer. Sju km till skolan. Tar en halvtimme att cykla eftersom det är uppförsbackar hela vägen till skolan. Och det är inte kul när det spöregnar. Och inte när man behöver handla. Jag kan ju aldrig handla så mycket som jag behöver eftersom allt inte ryms i cykelkorgen. Men nu ska jag ha bil i några veckor, och det känns bra! :)

Okej, duschen nästa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0