Trevlig kväll med vännerna!

Har haft en superrolig kväll med Anna, Therese, Mathias och Robin! Vi har sett lite idol/hockey, spelat spel och haft allmänt trevligt. Och jag måste säga att det var väldigt skönt att vara nykter. Dom andra drack sin alkohol och jag drack min loka (y). Och sen när vi var ute på Corona gjorde bartendern en god alkoholfri drink åt mig :)

Nackdelen med att vara nykter är att man blir trött lite mer "vanlig" tid, så jag for hem strax efter tolv för att inte vara för trött för att köra ;) Och tur var väl det. De so åker bil med mig när det är mörkt vet att jag är vääääldigt rädd för älgar. När jag körde sista 3 km som är utan gatlampor såg jag lysnade prickar som rörde på sig och saktade ner direkt. Och det var ju tur eftersom två älgar stod i diket och fick för sig att springa framför bilen precis då. Resten av vägen körde jag kring 30 km/h med blicken vid dikena. Shit alltså! Adrenalin.

Men vet ni, nu ska jag börja röra ig mot sängen. Måste ju orka plugga imorgon också! ;P

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0