Update

Kanske dags för en uppdatering? Vadhar jag gjort de seanste dagarna då? Hmm. Pluggat, umgåtts med umeå-vännerna, tränat (dock ytterst lite på grund av att jag pluggar typ all ledig tid ;P). Sen har det inte hänt så mycket mer! Nu ska jag strax fara iväg och hämta Erika på busstationen. Hon kommer hit i helgen. Vilket kommer att innebära en helt pluggfri dag imorgon. Vi ska gå på stan och på kvällen tror jag att vi ska umgås med Simon.Verkade som det i alla fall. Och det blir ju trevligt! :)

Har upptäckt en underbar grej! Jag är ledig i nästan en hel vecka veckan innan vi har första tentan. Så då ska jag nog hem till Älvsbyn. (Vet inte riktigt om man ska säga "hem" när man ska till Älvsbyn. För det är ju mitt hem på ett sätt, men ändå så bor jagju liksom här nu. Knepigt!). Kan sitta och plugga hemma hela dagarna och umgås med vänner på kvällarna. Och framför allt så kan jag mysa med min älskade underbara Linus! Måste bara se till att jag pluggar och inte bara gör roliga saker under den veckan då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0