Always look on the bright side of life!

Sitter här och är nervös och stressad, som vanligt. Tentaångest? Ojaa. Lyssnar på "Always look on the bright side of life", som alltid innan jag har tenta. Brukar lätta upp humöret lite ;)



Efter lunchen ska jag cykla in till gymmet. Ska köra ett hårt benpass idag, vilket inte hade kunnat passa bättre med tanke på tt jag har träningsvärk i nästan hela överkroppen, haha. Idag väntar benböj, utfall, benpress, benspark och legcurl. Kanske även lite insida lår. Nice nice! Undrar hur det kommer att gå att cykla hem ikväll?? ;)







Kommentarer
Postat av: Anna Nyman (mamma)

Hej Gumman! Från när är den här bilden? Jag kan inte placera den? Kran mamma P.s nu har du tenta-ledigt, såå skönt. Vad ska du hitta på i helgen?

2011-04-29 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0