Axlar!

Har varit på gymmet och pumpat axlarna lite. Ett lite segt pass blev det. Kände att energin inte riktigt fanns där. Men jag pumpade på så gott det gick!


Så här såg dagens pass ut:

* Axelpress i smith - 4set
* Drag mot hakan m skivstång - 4 set
* Hög rodd - 4 set
* Baksida axlar i cc - 4 set
* Arnoldpressar - 4 set
* Mina specialhantellyft - 4 set
* Omvänd pecdec - 6 set
* Sidolyft - 3 set


Det gick väl helt okej med kontakten och så, men som sagt så var det lite dåligt med energi. Men men! Man kan inte vara på topp jämt!

Avslutade med 10 min på en crosstrainer. All träningsvärk i benen gjorde att det blev lite tyngre n vanligt, haha.


Inga bilder idag eftersom jag har Tommys dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0